marți, 25 septembrie 2012

Briose cu ciocolata si bomboane M&M


Dimineata - la cafea. Pe birou - langa laptop. In poseta - intr-o punguta de hartie. Pe un platou - pentru prieteni. Si cred ca momentele in care o briose se potriveste de minune sunt mult mai multe de atat! De data asta, m-am jucat cu bombonele M&M si am deja in gand o combinatie cu fructe.


Imi plac briosele durdulii, care se infoaie peste forma, asa ca imi ies intotdeauna mai putine portii decat cele trecute in reteta. In cazul asta, am facut 9 briose din:
  1. 140g de unt
  2. 140g de melasa (sau zahar brun)
  3. 3 oua
  4. 1/2 plic praf de copt
  5. 100g de faina
  6. 25g de cacao

Pentru glazura:
  1. o ciocolata Milka cu lapte
  2. 90g de unt
  3. 140g de zahar pudra
  4. bombonele M&M
Topesti untul la bain-marie si amesteci toate ingredientele (mai putin cele pentru glazura, desigur :-) ). Asezi hartiile de briose intr-o tava pentru briose. Pui mai intai cate o lingura din compozitie in fiecare hartie, apoi completezi in mod egal. Pui la cuptorul preincalzit la 190 de grade si le lasi 15 minute. Le scoti pe un gratar si le lasi sa se racoreasca.


Intre timp, pentru glazura topesti toate ingredientele (mai putin bomboanele) la bain-marie si lasi apoi sa se raceasca atat cat sa devina cat de cat tartinabila - nici prea lichida, nici prea tare (poti sa o lasi 15 minute la frigider) . Torni cate o lingura peste fiecare briosa si lasi sa se prelinga in voie :-) . Cat este inca moale glazura, lipesti bomboanele M&M si apoi fuguta bagi briosele la frigider ca sa nu se prelinga toate bomboanele. Eu le-am lasat asa peste noapte, dar cu siguranta sunt gata de servit mai repede de atat. Pofta buna!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu