marți, 24 iunie 2014

Lasagna vegetariana - cu vinete si dovlecei


O varianta vegetariana de lasagna ;-)


Pentru 6 portii am folosit:

1 vanata mare
2 dovlecei potriviti
1 ceapa mare
1 catel de usturoi
cateva foi de lasagna (au mai ramas foi dintr-o cutie de foi Barilla)
1 sticla de passata de la Cirio
1 bucata de cascaval mozzarella
oregano
busuioc
sare, piper

Intr-o tigaie am caliti n putin ulei ceapa taiata solzisori si usturoiul. Am adaugat apoi passata de rosii Cirio, am presarat dupa gust oregano, busuioc, sare si piper si am mai lasat cateva minute pe foc, amestecand din cand in cand.

Vanata am taiat-o pe lung, felii subtiri, pe care le-am asezat pe servete de bucatarie, le-am dat cu un pic de sare si le-am lasat asa cata vreme am facut sosul de mai sus. Dovleceii i-am taiat rondele subtiri.

Am uns un vas de yena cu putin ulei de masline, am pus pe fundul lui cateva linguri de sos, am asezat un strat de foi de lasagna, apoi un strat de vinete, apoi unul de dovlecei. Apoi din nou sos, foi de lasagna, vinete, dovlecei, sos si felii de mozzarella cat sa se acopere uniform.


Am acoperit vasul cu folie de aluminiu si am dat la cuptorul preincalzit, la 190 de grade, timp de 1 ora. Apoi am scos folia si am mai lasat 30 de minute, ca sa prinda crusta. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu