vineri, 22 aprilie 2016

Batoane cu cereale si banane


Desigur, cu ochiul liber e imposibil de observat vreun baton, insa asta doar fiindca m-am grabit sa-mi expun iubirea (si-n) tava, sunt sigura ca ar iesi niste batoane grozave din aceasta compozitie :-)




Pentru o inimioara cat o farfurie intinsa am folosit:
- 1 banana medie coapta, zdrobita cu furculita
- 1 galbenus
-  2 linguri cu varf de iaurt (am folosit Napolact Bio)
- o ceasca si un sfert (ceasca de cafea) de fulgi de ovaz

Am amestecat bine toate ingredientele. Mai poti adauga fulgi de ovaz atat cat e necesar pentru a obtine o compozitie indeajuns de batoasa (orientativ, compozitia se "tine" atat de bine, incat forma de inima am modelat-o cu ajutorul unei furculite, direct in tava)

Inainte de a baga la cuptor

Am pus hartie de copt in tava, am modelat inima (grosimea de un deget) si deasupra am mai pus cateva feliute de banane. Am dat la cuptorul preincalzit la 200 de grade timp de 20 de minute si inca vreo 5 minute la 180 de grade (ideea este sa treaca testul scobitorii). Se lasa putin la racit in tava, pentru a se mai intari, apoi se muta pe platou si se taie fasii, cat sa le poata tina cei mici in mana.


Pofta buna :-) !

4 comentarii: