marți, 26 aprilie 2016

Briose cu spanac si crema de branza


Ramasitele de la pranz transformate in briosele de la cina :-)

Pentru 6 briose am folosit:
- aprox 100g rest de spanac tras in tigaie cu usturoi+galbenus fiert - pasate
- 6 linguri de faina
- 1 galbenus crud
- 60g crema branza de vaci (am folosit Delhaize), dar se potriveste si ricotta foarte bine
- 1 pahar iaurt bio (140g, am folosit Napolact)
- cascaval ras Delaco desenvis
Se amesteca toate ingredientele, se distribuie uniform in forme. Din graba eu am presarat cascaval ras de la bun inceput, dar sugerez ca acesta sa fie pus in ultimele 10-15 min in care briosele stau la cuptor.



Se pun in cuptorul preincalzit la 180 de grade, aproximativ 30 min, pana trec testul scobitorii.

* Nu au iesit prea pufoase, deoarece nu folosesc albusuri. Daca va stiti fara alergii, puneti fara grija si albus!
Textura e usor umeda, se poate pune putin mai multa faina, dupa caz si chiar si putin praf de copt.

Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu