marți, 17 mai 2016

Bomboane raw cu Nutella


Initial le-am gandit ca niste bomboane potrivite copiilor, dar apoi m-am socotit ca, in definitiv, caisele deshidratate = tot un fel de zahar, asa ca am trantit o lingura maaare de Nutella, ca sa fie bine si sa se transforme - total asumat - intr-un desert numai pentru adulti :)

M-am folosit de ingredientele pe care le aveam prin casa si, desi sunt primele bombonele raw pe care le pregatesc, ne-am declarat cu totii foarte incantati de rezultat.



Mi-au iesit 11 bomboane asemanatoare ca dimensiune cu Fererro sau Raffaello cu aceste cantitati.
- 100g caise deshidratate
- 100g nuci
- 2 linguri unt de cocos
- 1 lingura cu varf de Nutella
- 2-3 linguri fulgi de cocos



Caisele si nucile se pun in blender pana ce devin aproape ca o pasta lipicioasa (nu te descuraja daca dupa primele secunde tot firimituri raman, insista sa apesi butonul blenderului de cateva ori). Se pune pasta obtinuta intr-un bol (foto 1), se adauga untul de cocos si Nutella si se framanta un aluat care va avea textura lipicioasa insa se va lua de pe peretii bolului (foto 2).




Se rup bucatele de aluat si se modeleaza in palma bilute pe care apoi le treci prin fulgii de cocos pusi intr-o farfurioara (foto 3).


Asezi bomboanele astfel formate pe o farfurie (foto 4) si le lasi peste noapte la frigider.
Le poti servi direct de la frigider, dar sunt bune si la temperatura camerei - capata o textura mai cremoasa. Pofta buna :-)!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu