joi, 16 iunie 2016

Chiftelute de pui


O varianta de a recicla rapid resturile unui coquelet facut la cuptor este aceea de a-l transforma in urechi de pisico-ursulet…aaa..pardon, este aceea de a-l face, desigur, chiftelute :-) ! Si cum altfel decat la cuptor, pentru a evita baia de ulei.



Pentru 8 chiftelute generoase (daca le-as fi acordat mai mult timp de bibilit, probabil ieseau 16) am folosit:
- piept de coquelet Edenia, (facut cu o zi inainte la cuptor) maruntit la cutit
- 1 dovlecel mic, fara coaja si miez, dat pe razatoare si stors bine de zeama
- 1 lingura branza de vaci (am folosit Covalact 6%)
- 1 lingura de cascaval ras (am folosit Delaco Desenvis)
- marar, patrunjel si 2 fire mici de ceapa verde, tocate bine (verdeata am pus din belsug, dau o aroma excelenta chiftelutelor)
- 2 galbenusuri
- miezul unei felii de paine inmuiata scurt in apa rece, scursa bine

- seminte de susan, la final

                       

Intr-un bol am amestecat cu o furculita toate ingredientele, mai putin susanul. Pe acesta l-am pus intr-o farfurie intinsa. Cu mainile ude am facut bilutele, una cate una, clatindu-mi si umezindu-mi mainile dupa fiecare, apoi le-am tavalit prin farfurioara cu susan si le-am asezat pe tava tapetata cu hartie de copt. Am dat la cutorul preincalzit la 200 de grade, timp de 30 de min (cand mai aveau vreo 10 minute, le-am rasucit in tava, sa se faca uniform). Am servit cu piure de cartofi, in forma de pisico-ursulet. Pofta buna :-)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu