miercuri, 29 iunie 2016

Pizza invartita


Alta denumire mai sugestiva nu mi-a venit in minte, insa se aseamana pe alocuri cu o pizza datorita compozitiei "pune ce-ti place de-a valma" :-)

Pentru 6 "invartite" si 3 pizzete rotunde (de dimensiunea gurii unui pahar) am folosit:
- pentru aluat, exact reteta de crackers
- pentru umplutura : cascaval ras Delaco Desenvis, ardei gras taiat cubulete amestecat cu marar si patrunjel tocat, sos de rosii bio pe care l-am amestecat cu o lingurita de busuioc.

Practic, pentru umplutura puteti folosi ce ingrediente va plac, iar pentru aluat, un aluat clasic de pizza. Mie insa mi-a placut cum s-a comportat cel de crackers.


Am intins foaia de aluat (cat mai subtire) intre doua foi de copt, apoi am taiat fasii egale. Am pus pe o fasie ingredientele, deasupra am pus o alta fasie de aluat, am presat pe margini bine, pentru a sigila si apoi am rasucit si pus in tava.


Am procedat in acest fel cu restul aluatului, iar ce mi-a ramas insuficient ca sa intind in fasii am taiat cerc cu gura unui pahar si au iesit 3 mini-pizza rotunde.


Am pus la cuptorul preincalzit la 180 de grade cam 25 de minute. Multumita sosului de rosii si cascavalului, de aceasta data aluatul nu a mai iesit chiar asa de crocant ca in cazul crackers-ilor ci ceva mai moale. Dar, precum spuneam, puteti sa folositi ce reteta de aluat de pizza va place; sugestia mea este sa "aruncati" si o mana de mix de seminte. Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu