joi, 7 iulie 2016

Biscuiti cu caise


Nu necesita abilitati de modelare/decupare, sunt biscuitei din cei care se pun gramajoare cu lingura-n tava, astfel ca sunt foarte potriviti atunci cand sunteti pe graba si nu vreti sa pierdeti vremea cu intinsul aluatului. De aceasta data in compozitie am folosit caise, dar se preteaza si cirese/visine/nectarine/mango...aproape orice fruct :-)



Pentru o tava de biscuiti am folosit:
- 70g de miez de nuca si fistic, macinate
- 130g de caise coapte, date prin blender
- zeama de la jumatate de portocala
- 70g de unt
- 150g de faina si putin praf de copt (optional)

Am amestecat toate aceste ingrediente, le-am pus gramajoare in tava cu hartie de copt, am aplatizat cu o lingura, am infipt cate o cireasa in fiecare biscuite si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 25-30 minute.



Textura este una moale in interior si usor crocanta in exterior. Pofta buna :-)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu