miercuri, 6 iulie 2016

Rasturnata cu caise si banane


Deserturile rasturnate au ceva ghidus :-) ce sta probabil in surprinderea si bucuria de a intoarce invers prajitura si de a vedea modelul, posibilitatile nenumarate de a infrumuseta un astfel de desert. In cazul de fata, pandispanul este ca cel de la Banana loaf cu afine - cu diferenta ca nu am avut unt si am pus 60ml de ulei. In compozitie am mai pus si 60g nuci macinate si jumatate de caisa mare, taiata cubulete.


Asadar, reiau lista de ingrediente:
- 1 iaurt gras (140g)
- 4 galbenusuri
- 60ml ulei

- 60g nuci macinate- 3 linguri de lapte
- jumatate de pliculet de praf de copt

- jumatate de banana zdrobita cu furculita
- jumatate de caisa taiata cubulete- aprox. 100g de faina (110g, ca sa fiu absolut precisa au intrat in acest pandispan - pana la obtinerea texturii compozitiei de chec un pic mai vascos)

Pentru decor:
- 2 caise taiate feliute
- jumatate de banana taiata rondele
Am amestecat toate ingredientele pentru pandispan, mai putin jumatatea de caisa taiata cubulete - pe aceasta am inglobat-o la final, cu grija, cu o spatula, pentru a nu zdrobi fructul.

Am pus coala de copt pe fundul tavii, am asezat frumos fructele pentru decor, apoi am pus compozitia cu o lingura, ca sa nu stric decorul.

La cuptorul preincalzit la 180 de grade, 30-35 min pana trece testul scobitorii; lasat sa se raceasca in forma; mutat pe platou; dezlipit cu grija coala de copt si gata :-) 
Pentru adulti - pudrati cu zahar pudra vanilat, dupa ce s-a racit. Pofta buna! :-)

*   caisele folosite erau maari (daca aveti din cele micute, va vor intra mai multe, evident :-) )
**  aluatul meu este mai vartos fiindca folosesc doar galbenusuri; puteti sa puneti doar 2-3 oua in loc de 4 si sa bateti bine albusurile ca sa va iasa un pandispan pufoos!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu