luni, 15 august 2016

Biscuiti cu afine


De multe ori "less is more", ca si in cazul acestor biscuiti care, desi au doar cateva ingrediente, sunt gustosi si aromati multumita afinelor. Noua ne-au placut mult si sper sa-i incercati cat afinele sunt inca in sezon :-)


Ingrediente pentru o tava de biscuitei:
- 70g afine congelate
- 50g de unt rece
- jumatate de pahar de iaurt gras
- 160g de faina
- 1 lingurita seminte de mac
- putin praf de copt

Afinele congelate le-am blenduit impreuna cu iaurtul, apoi am amestecat cu restul ingredientelor si am obtinut un aluat asa: 


Daca din varii motive (ce tin de grasimea untului, a iaurtului, etc) aluatul este lipicios, mai adaugati putina faina.  ** Aluatul se poate lasa la frigider 30 de minute sau se poate intinde repede daca este rece si manevrabil ca o plastilina.
Am intins intre doua coli de copt, am decupat biscuitei un pic mai grosuti si i-am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 20 de min. Sunt usor crocanti la exterior si mai moi in interior, cu gust dulce-acrisor specific afinelor. Pofta buna :-) !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu