miercuri, 28 septembrie 2016

Chec aperitiv, cu legume


Un astfel de chec mi se pare ca scuteste destul de mult din agitatia micului dejun, a unei gustari pe fuga si chiar a cinei. Se poate manca simplu, cu o salata alaturi, ori chiar si cu un dressing cu iaurt, iar posibilitatile in ce priveste ingredientele sunt nenumarate. 


Pentru o forma de chec am folosit:
- 100g de faina cu putin praf de copt
- 6 galbenusuri (daca folositi si albusuri, puneti 4 oua intregi si eventual nu puneti praful de copt)
- 4 linguri de ulei de masline
- 2 linguri mari de smantana
- aprox. 1 lingura de marar tocat, aprox. 3 linguri de cascaval ras, aprox. 2 linguri masline fara samburi
- 1 morcov taiat cubulete mici, jumatate de ardei gras taiat cuburi, 3-4 cm de praz taiat rondele -> toate acestea trase putin in tigaie cu unt

Am amestecat mararul, ouale, smantana si cascavalul ras, maslinele (pe care le-am lasat peste noapte la desarat, in bol cu apa rece). Apoi am adaugat legumele trase in tigaie, uleiul si faina, pana ce am obtinut un aluat vascos. Am pus in forma de chec tapetata cu hartie de copt si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 40-45 de minute, pana a prins o crusta usor rumena. Este foarte gustos si rece, puteti pune ce legume va plac, in cantitatile pe care le doriti. Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu