luni, 19 septembrie 2016

Crackers cu busuioc proaspat


Busuiocul il ador, iar in mintea mea mai am inca un milion de retete in care as vrea sa il folosesc. De undeva trebuia sa incep, asa ca prima caserola de busuioc proaspat s-a transformat in niste crackers de-li-ciooosi!


Ca si textura, se aseamana cu Crackersii cu seminte, adica sunt crocanti si va recomand sa intindeti foaia de aluat cat mai subtire ;-). Pentru o tava de crackers cu busuioc proaspat am folosit:

- 120ml apa
- 30ml ulei extravirgin de masline ( L'Integrale Costa d'Oro) pus in blender cu 20g busuioc proaspat si putina apa din cei 120ml si 1 lingura de seminte dovleac
- 20g cascaval ras fin
- 200g faina




Se amesteca toate ingredientele, iar apa se toarna treptat pana la obtinerea aluatului potrivit (care se ia de pe maini si de pe peretii vasului). Se intinde aluatul intre doua coli de copt, sa taie formele (eu am folosit cutitul ondulat pentru branzeturi), se inteapa din loc in loc cu o furculita si se pun in tava tapetata cu hartie de copt, apoi la cuptorul preincalzit la 180grade, timp de 30-35 min (in functie de cat de rumeni ii doriti).

Sunt fooarte buni cu crema de branza: mascarpone + telemea+ smantana am facut eu de aceasta data, dar puteti pune orice mix de branzeturi va plac, apoi adaugati smantana si eventual un pic de unt si mixati pana la obtinerea texturii dorite. Pofta buna! :-)


                              




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu