duminică, 18 septembrie 2016

Supa crema de dovleac


O supa-crema de sezon, pe care o puteti asezona cum va place; eu am ales sa pastrez aromele cat mai naturale si sa dau un plus de savoare cu ajutorul crutoanelor/galustelor cu busuioc.  :-)


Pentru o portie in vas ramekin (cu  capacitate de 260ml) am folosit:

- 120g dovleac taiat cuburi, congelat
- 1 morcov mic-mic, taiat rondele
- 3cm praz romanesc, taiat rondele,  tras in unt
- 2-3 cubulete de dovlecel
- putina albitura (radacina de patrunjel)
- smantana si putin ulei de masline pentru ornat; flori comestibile

Intr-o craticioara mica, am pus un pic de unt, am adaugat prazul si l-am lasat putin sa sfaraie (dar fara sa se arda!), apoi am pus restul legumelor si am acoperit cu apa. Am lasat sa fiarba la foc mediu pana ce a intrat furculita in morcovi. 



Am pus legumele in blender si am adaugat treptat din zeama in care au fiert pana am obtinut textura de crema potrivita (ne place un pic mai groasa crema).
Se se serveste calda, cu un pic de smantana (si optional un pic de ulei de masline) si crutoane cu busuioc. Pofta buna! :)



Primavara intr-o cutie





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu