joi, 8 septembrie 2016

Turtite cu banana si carob


Ati fost pe receptie ieri, atunci cand am publicat turtitele cu banana si cocos? Ei bine, acestea sunt surorile lor :-) cu mici modificari si... cantitate dubla, ca prea au fost gustoase!

Am folosit:
- 200g de banana coapta
- 220g de faina
- 120g de unt topit
- 2 galbenusuri
- 2 lingurite de carob
- 1 lingura fulgi de migdale in compozitie si inca cativa fulgi pentru presarat deasupra
- scortisoara dupa gust
- 1 lingurita cu varf de praf de copt
- putin ulei

Am procedat intocmai ca la turtitele cu banane si cocos:

Untul l-am topit la microunde si l-am lasat un pic sa se raceasca, rastimp in care, intr-un bol, am zdrobit banana cu furculita, am amestecat galbenusurile, apoi am turnat usor untul topit, continuand sa amestec cu furculita, pana am obtinut o compozitie omogena. Am adaugat scortisoara, faina, praful de copt, fulgii de migdale, carobul si am amestecat bine-bine. Aluatul rezultat este unul cleios, lipicios.

Intr-un bol mic am pus o lingura de ulei cu care mi-am dat in palme. Cu mainile uleioase, am rupt cate o bucatica din aluatul cleios, am dat forma de chifteluta in podul palmei si am asezat in tava tapetata cu hartie de copt. Am procedat la fel, dandu-mi din cand in cand cu putin ulei pe palme, pana am terminat compozitia. Guguloaiele-chiftelute le-am turtit un pic, am presarat fulgi de migdale si am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 20-25 de minute. Se mananca caldute sau dupa ce s-au racit. Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu