vineri, 9 septembrie 2016

Turtite cu morcov si mar (vegane)



Aceste turtite au o textura moale, usor umeda si sunt taman bune de "molfait" atunci cand copilul nu gestioneaza inca texturile mai tari/crocante.


Am folosit:
- 150g morcov ras
- 50g faina
- 60g mar ras (cantarit dupa ce am scurs zeama)
- 1 lingura de seminte de susan (si un pic extra pentru decor)
- 3 linguri de fulgi de ovaz
- 2 linguri de ulei de cocos
- 1 varf lingurita de scortisoara




Am pus in blender fulgii de ovaz si semintele de susan, apoi am amestecat toate ingredientele. Compozitia iese lipicioasa, dar se leaga. Mai poti ajusta cu putina faina, daca nu poti modela in palma bilute. Am modelat in palma bilute, le-am turtit si am asezat 9 astfel de turtite in tava, pe hartie de copt. Am dat 40 de min la cuptorul preincalzit la 180 de grade (la jumatatea timpului le-am intors de pe o parte pe alta). Pofta buna :-) !

**daca doriti sa se lege mai mult compozitia, adaugati si 1 ou - eu nu am pus si nici nu am dus lipsa :-)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu