duminică, 30 octombrie 2016

Briose cu conopida



De indata ce Briosele cu broccoli au disparut cat nici n-am apucat bine sa clipesc, mi-era clar ca trebuie sa incerc si aceasta varianta, cu conopida. Si, fiindca nu reusesc nici macar propriile retete sa mi le respect :-)) , desigur ca, pe ici-colo, am mai adus niste modificari. Rezultatul? La fel de apreciat :-) ! Sunt bune atat caldute cat si reci, ca gustare ori la cina, sunt usor umede si pufoase.

Din aceste cantitati am facut 6 briose mari:

- 120g conopida fiarta si zdrobita putin cu furculita

- patrunjel, marar, 2 fire ceapa verde tocata
- 4 galbenusuri (puteti pune 2-3 oua numai, daca le folositi cu tot cu albus)
- 100g branza de vaci 
- 50g iaurt (sau smantana) gras 10%
- 2lg ulei masline
- 2 lg cascaval ras fin
- 60g faina alba si putin praf de copt



Despre procedura, nu-i mare lucru de povestit :-)) - am amestecat toate ingredientele si le-am impartit in mod egal in 6 forme de briose (tava de briose in care am pus hartii speciale pentru briose). Atentie ce tip de hartiute folositi, daca sunt din cele mai groase si cerate, briosele se vor dezlipi foarte bine si frumos). Se lasa la cuptorul preincalzit la 180 de grade, timp de 35 min. Pofta buna :-) !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu