sâmbătă, 1 octombrie 2016

Budinca de conopida cu pastrav


Prima budinca de conopida (Conopida la cuptor) pe care am facut-o, am gatit-o aproape obsesiv pana ce am ajuns la combinatia ideala de cantitati si ingrediente, iar apoi o buna perioada am mancat pana la saturatie. Asa ca a urmat o lunga pauza :-)) ! Dar s-a ivit recent ocazia, decongeland din greseala un pastrav in plus, de a-l combina pe acesta cu conopida, intr-o noua varianta de budinca delicioasa! 


Pentru 3 portii (a cate 2 felii fiecare) am folosit:
- 140g de conopida fiarta si scursa de apa
- 220g de smantana grasa
- 35g de pastrav facut la cuptor
- marar tocat, din belsug
- 2 catei de usturoi
- 1 lingura de ulei de masline
- 2 linguri de cascaval ras
- 3 galbenusuri

Conopida am zdrobit-o putin cu furculita, pestele l-am taiat marut si curatat de oase, apoi am amestecat toate ingredientele intr-un bol si am impartit compozitia in mod egal in forma de silicon. Puteti folosi si vas ceramic in locul formei de silicon, dar va recomand sa il ungeti cu putin unt si sa il tapetati cu pesmet. Se da la cuptorul preincalzit la 180 de grade, 30-35 de minute, pana se rumeneste putin la suprafata.  Datorita conopidei si a faptului ca nu am dorit sa pun pesmet in compozitie, budinca este un pic mai umeda si va recomand sa o mancati calduta, nu fierbinte! Aroma pregnanta si delicioasa este data de verdeata si usturoi, iar conopida si pestele se completeaza discret. Pentru un plus de prospetime, am servit-o alaturi de salata de sfecla rosie (cruda). Pofta buna :-) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu