sâmbătă, 15 octombrie 2016

Tarta cu Nutella


Deoarece am ramas cu ceva crema in plus de la Tortul aniversar pentru intreaga familie, am copt repede un blat de tarta, am asternut cateva felii de banana si a rezultat o delicioasa tarta cu Nutella.
Aluat l-am facut intocmai ca cel de la Tarta cu capsuni, insa de aceasta data nu am mai pus curmale fiindca nu am avut la-ndemana. Vedeti reteta de aluat mai jos, cu amendamentul ca in cazul tartei cu Nutella, deoarece compozitia nu se mai coace, blatul de tarta va sta la cuptor 25 de minute.



Dupa ce s-a racit blatul in forma, l-am scos cu grija pe o farfurie, am taiat felii de banane, am nivelat crema de Nutella ramasa de la tort (compusa din smantana pentru frisca, batuta la mixer si amestecata cu Nutella; puteti folosi Finetti la fel de bine!), am presarat cateva alune de padure macinate si am dat tarta la frigider. 


Este gustoasa servita imediat ce o scoateti din frigider, rece. Pofta buna :-)!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu