joi, 15 decembrie 2016

Chiftelute cu conopida (la cuptor)


Aceste chiftelute contin numai cateva ingrediente si se pregatesc foarte usor si rapid, le recomand atunci cand sunteti in pana de idei ori criza de timp :-)


Din aceste cantitati mi-au iesit 9 chiftele, insa numarul lor poate diferi in functie de cat de mari sau mici le puneti in tava:

- 200g de conopida fiarta 
- 65g de faina alba
- 3 galbenusuri (se poate folosi si oul intreg, in acest caz puneti numai 2 oua)
- 1 lingura seminte de pin macinate
- 2 linguri ulei de masline
- 1 legatura mica de ceppa verde
- patrunjel tocat, cat va place

Conopida fiarta si lasata sa se racoreasca putin am zdrobit-o cu furculita, apoi am amestecat toate ingredientele si am asezat in tava tapetata cu hartie de copt gramajoare din aluatul rezultat, pe care le-am turtit si uniformizat in forma de chifteluta cu ajutorul unui dos de lingura. Am dat la cuptorul preincalzit la 200 de grade, timp de 25-30 de minute (cu 10 minute inainte de expirarea timpului le-am intors de pe o parte pe cealalta). Optional, puteti adauga si putin cascaval ras, dar eu am dorit sa le incerc in varianta fara lactate. Pofta buna :-) !



2 comentarii: