vineri, 13 ianuarie 2017

Budinca de afine


La fel de bine as fi putut sa o denumesc reteta "1-2-3-4-5" :-), in ordinea cantitatii ingredientelor. O reteta simpla si de nadejde atunci cand aveti prea multe fructe congelate. De aceasta data am folosit afine, insa ideea preparatului mi-a venit pe cand o mamica era in cautare de idei pentru a se folosi de zmeura congelata. Asadar, cum am promis, reteta aceasta e cu dedicatie :-)

Pentru un bol ceramic ramekin cu capacitatea de 250ml am folosit:
- 1 galbenus
- 2 linguri cu varf de iaurt (65g masurate pe cantar)
- 3 linguri de lapte
- 40g de afine congelate
- 5 linguri rase de gris

Am pus in blender afinele direct din congelator si laptele, apoi am blenduit grosier. Am amestecat toate ingredientele si am turnat in forma, apoi am dat la cuptorul preincalzit la 180 de grade, vreo 40 de minute. Pofta buna :-) !

*Bonus - se poate face de cu seara si oferi a doua zi, la dejun.


** Noua ne place o textura un pic mai bine legata a budincilor cu gris; daca vreti o budinca mai moale, puteti folosi numai 4 linguri rase de gris.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu