miercuri, 25 ianuarie 2017

Chiftelute cu ciuperci



Ciupercile ne plac (indeosebi celui mai mic degustator al familiei) pe alese, doar in anumite combinatii si infatisari. Aceasta, de chiftelute, este una dintre variantele castigatoare, pe placul tuturor.


Pentru 11 chiftelute (desigur, numarul poate sa difere in functie de dimensiunea pe care le-o dati) am folosit:
- 2 ciuperci mari, champignon (insumand 200g) tocate marunt
- 200g branza de vaci grasa
- 100g de cascaval ras
- 1 lingurita de usturoi granulat (puteti folosi proaspat, zdrobit)
- verdeata multa (atat cat va place) - marar si patrunjel tocat
- 3 linguri de faina
- 4 galbenusuri (puteti folosi numai 2 oua intregi)

Ciupercile le-am curatat, spalat si tocat, apoi am amestecat intr-un bol toate ingredientele de mai sus, pana am obtinut un aluat vascos, dens, lipicios. Am pus gramajoare in tava tapetata cu hartie de copt, pe care apoi le-am modelat cu dosul unei linguri, dandu-le forma de chiftelute turtite, de un deget grosime. Am bagat la cuptorul preincalzit la 200 de grade, 30 de minute (le-am intors de pe o parte pe alta cand mai aveau 10 minute de stat la copt). Sunt bune atat calde cat si reci, noi le-am mancat si impreuna cu o mamaliguta cu branza si smantana. Pofta buna :-) !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu