miercuri, 4 ianuarie 2017

Painici cu broccoli


Astazi va recomand niste painici care vor mai scoate broccoli-ul din anonimat pentru cei care nu-l indragesc prea mult, dar si care transforma sandwich-ul de dimineata in ceva mai gustos si hranitor. Fiindca, in functie de cat de subtirele le asezati in tava, painicile acestea ies exact ca niste felii de toast, perfecte sa le ungeti cu crema de branza, de pilda, ori cu unt si cascaval ras deasupra.


Pentru 6 painici (numarul lor poate sa difere in functie de marime/grosime) cat podul palmei am folosit:
- 150g de broccoli fiert si zdrobit cu furculita
- 60g de faina alba
- 2 linguri ulei de masline
- 2 linguri de malai
- 3 galbenusuri (sau puteti pune 2 oua intregi)
- marar si usturoi tocat, dupa gust

Am amestecat toate ingredientele si a rezultat un aluat vascos, de pus in tava tapetata cu hartie de copt cu lingura. Am pus cate 2 linguri de compozitie la un loc, apoi am nivelat cu o furculita forma "feliilor" de painica si am bagat la cuptorul preincalzit la 190 de grade, 30-35 de minute, pana ce s-au rumenit putin pe ambele parti. Pofta buna :-) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu