luni, 12 iunie 2017

Budinca de conopida


Fie ca o folosesc in chiftelute, o fac piure, ori supa sau o pun in briose, ori chiftele, conopida mi se pare ca se poate intrebuinta intr-o mie de feluri, cu conditia, desigur, sa iti placa :-). Varianta cea mai usoara de transformare intr-o mancarica delicioasa, din punctul meu de vedere, este cea de budinca.

Pentru 2 portii potrivite sau 1 portie mare am folosit:
- 6-7 florete grasune de conopida (am avut din cea congelata), oparite putin
- 1 catel de usturoi tocat
- marar tocat, in cantitate dupa pofta fiecaruia
- 1 felie mai groasa de cascaval ras
- 1 lingura de pesmet
- 1 galbenus
- jumatate de pahar (adica aprox 70g) de iaurt 10% grasime (sau smantana)


Am asezat in bolul ceramic floretele de conopida oparite si scurse de apa, peste ele am presarat in ploaie lingura de pesmet, apoi le-am acoperit cu amestecul format din: galbenus (se poate pune si oul intreg), iaurt, marar, usturoi si cascaval. Am dat la cuptorul preincalzit la 200 de grade, 25 de minute (sau pana ce prinde exact crusta care va place). Pofta buna! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu